Η Εταιρεία

Η αρχή έγινε το 1996 με την ίδρυση της Monolith Greece στη Δυτική Θεσσαλονίκη από τους αδερφούς Κεσίδη, Έλληνες παλινοστούντες ποντιακής καταγωγής. Τα δύο αδέρφια διέκριναν μία σημαντική ανάγκη, από την οποία υστερούσε η ελληνική αγορά: προϊόντα οικεία προς τους νεοαφιχθέντες στην Ελλάδα, οι οποίοι είχαν υιοθετήσει τις διατροφικές συνήθειες από τις χώρες που διέμεναν προηγουμένως. Έκτοτε, βασικό αντικείμενο της εταιρείας αποτελεί η εισαγωγή, η αντιπροσωπεία και η εμπορία προϊόντων διατροφής από χώρες της σημερινής Ανατολικής Ευρώπης. Το 1997 αποτελεί μία χρονιά – σταθμό για τη Monolith Greece, καθώς γίνεται μέλος του ομίλου Monolith Gruppe, του μεγαλύτερου ευρωπαϊκού ομίλου στον κλάδο εισαγωγής και εμπορίας τροφίμων και ποτών από χώρες της Ανατολικής Ευρώπης και η οποία αντιπροσωπεύεται σε 9 χώρες της Ε.Ε. Επιπλέον σημαντικό γεγονός της εταιρίας αποτελεί η επέκταση των δραστηριοτήτων της το 1999 με το άνοιγμα του υποκαταστήματος Αθηνών για τη κάλυψη των αναγκών της Νοτίου Ελλάδος και νήσων.

Με πάνω από 2.500 τ.μ. συνολικό εμβαδόν εγκαταστάσεων

Το 2005, το κατάστημα Θεσσαλονίκης μεταφέρεται σε νέες ιδιόκτητες εγκαταστάσεις, χωρητικότητας 2.500 τ.μ., εξοπλισμένες με υπερσύγχρονα μέσα, αναβαθμίζοντας έτσι τη δυναμική της εταιρίας, ανταποκρινόμενη πλέον σε ευρωπαϊκές.Αυτή τη στιγμή, η εταιρία διανύει το 23ο έτος λειτουργίας της στην ελληνική αγορά και κατέχει ηγετική θέση στον τομέα των «ρώσικων προϊόντων», διαθέτοντας μέχρι τώρα πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στον συγκεκριμένο κλάδο. Υπάρχει μία μεγάλη ποικιλία προϊόντων, με 2000 κωδικούς ψυγείου, ραφιού και κατάψυξης, ενώ ιδιόκτητος στόλος αυτοκίνητων καλύπτει σε εβδομαδιαία βάση τις ανάγκες 500 σημείων της ενδοχώρας όπως παντοπωλεία, σουπερμάρκετ, χώρους εστίασης και αποθήκες χονδρικής.

Mix Markt

Από το 2008 και έπειτα, η Monolith Greece αναπτύσσει 21 καταστήματα λιανικού εμπορίου «Mix Markt» και την ίδια χρονιά ιδρύεται η αλυσίδα λιανικής πώλησης Mix Markt Greece, απαριθμώντας 20 σημεία σε όλη την Ελλάδα. H συγκεκριμένη ιδέα ξεκίνησε από την ανάγκη να αναβαθμιστεί η εμπειρία του τελικού καταναλωτή και για το λόγο αυτό, τα ευρύχωρα νέα καταστήματα είναι εξοπλισμένα με τα πιο σύγχρονα μέσα συμβάλλοντας σε αυτήν την πρωτοβουλία. Ο καταναλωτής μπορεί πλέον να βρει στα ράφια μία πλήρη γκάμα ρωσικών προϊόντων σε συνδυασμό με επώνυμα ελληνικά, γεγονός που καλύπτει πλέον όλες τις ανάγκες των καταναλωτών. Η εταιρία είναι εξ’ ολοκλήρου ελληνική και τη δεδομένη χρονική στιγμή, απασχολεί στο δυναμικό της καταρτισμένο προσωπικό που ανέρχεται στα 150 άτομα.